خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » حامد هاکان به دلیل ایست قلبی درگذشت 

حامد هاکان به دلیل ایست قلبی درگذشت 

حامد هاکان به دلیل ایست قلبی درگذشت . فوت حامد حاکان یکی از آهنگسازان و خواننده های خوب و جوان کشورمان به دلیل ایست قلبی . حامد هاکان یکی از خواننده های موسیقی پاپ است که از اوایل دهه ۸۰ نسبت به انتشار آثار خود اقدام کرد . همکاری این چهره پرطرفدار آن روزهای پاپ با محسن چاوشی و محسن یگانه به انتشار چند تک قطعه منجر شد که جنجال های زیادی را به دنبال داشت . رفته رفته فعالیت های این خواننده کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفا به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرده بود .

حامد هاکان

حامد هاکان در تابستان ۱۳۸۴ (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) را با همکاری محسن چاوشی آماده و روانه بازار کرد و انتشار این آلبوم شهرت آن را دوچندان کرد. سبکی که حامد هاکان به موسیقی پاپ ایران آورد سبک جدیدی بود ، بله سبک سیاه که تا آن زمان کسی با این سبک زیبا آشنا نبود. بعد از (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) حامد در سال ۱۳۸۵ آلبوم مشترکی با آقای علی ایرج به نام (لوتی دست خوش) را آماده کرد ؛ ولی متاسفانه به دلیل بعضی مسائل این آلبوم روانه بازار نشد و بعضی تراک های این آلبوم بدون اجازه حامد منتشر شد. مدتی بعد اعلام کرد آلبومی آماده پخش دارد با نام (خود فروش) که اشعار آن را خود او و مریم حیدرزاده سروده اند که بنا به دلایلی آن آلبوم هم منتشر نشد. حامد موسیقی ترکی استانبولی را بسیار دوست دارد و در تنظیم قطعاتش از آن استفاده میکند و ترانه اکثر کارهایش را خودش سروده ولی از ترانه سراهای دیگرهم شعر میگیرد که ازجمله آنها میتوان به استاد داریوش ایزدپور و خانم مریم حیدرزاده اشاره کرد ؛ در کل حامد دوست دارد کاری را بخواند که موضوع داستانش واقعی باشد و برای خودش اتفاق افتاده باشد.

در سال ۱۳۸۵ برای مدت کوتاهی به کشور امارات رفت و در شهر دبی زندگی کرد و چند قطعه زیبا با آهنگ سازی استاد حسن شماعیزاده را آماده پخش کرده است و خودش از سفرهایی که به کشور امارات داشته بسیار راضی است و اعتقاد دارد در زمینه موسیقی نیز کمک زیادی به او شده است.

ساخت و انتشار آهنگ بسیار زیبای (من کشتمش) از اشعار خانوم ترانه مکرم توسط او دردسرهای زیادی برایش بوجود آورد که جریان مفصلی دارد و بعد از حامد آقایان حمید عسکری و مهدی مقدریان و حسام یار یار این آهنگ را بازخوانی کردند که بعد آقای مهدی مقدریان با مصاحبه بسیار زیبایشان از حامد هاکان قدردانی کردند.

آهنگ میمیرم برات حامد هاکان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ مواظب خودت باش از حامد هاکان را در لینک زیر می توانید دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ مجنون لیلا از حامد هاکان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ قاتل حرفه ای از حامد هاکان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ قبوله از حامد هاکان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ با من بمون از حامد هاکان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید…

DOWNLOAD

آهنگ ایست قلبی از مهدی مقدم و امید آمری
باکس دانلود

اشتراک گذاری مطلب
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ایمیل شما آشکار نمی شود
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز