خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » مراسم رونمایی آلبوم تا نفس هست شهرام شکوهی

مراسم رونمایی آلبوم تا نفس هست شهرام شکوهی

 

مراسم رونمایی آلبوم تا نفس هست شهرام شکوهی

هجدهم مرداد ماه همزمان با عرضه ی آلبوم جدید شهرام شکوهی در بازار , مراسم رونمایی این آلبوم با حصور عکاسان و خبرنگاران و جمعی از هنرمندان کشور در شهر کتاب ابن سینا برگزار گردید .
محمدرضا خانزاده مدیر شرکت اکسیرنوین, شهرام شکوهی خواننده,امیرحسین کاشانیان تنظیم کننده, علی بحرینی ترانه سرا و مرتضی دلیری مدیر شرکت هنر اول که تهیه وپخش آلبوم را عهده دار بود پاسخگوی پرسشهای مدعوین بودند.
در آلبوم تا نفس هست که مشتمل بر ۱۲ قطعه میباشد مهلاسلیمانی با ۲قطعه , شهرام شکوهی ۳قطعه , امین بامشاد دو قطعه , علی بحرینی ۴قطعه,سید محمد کاظمی یک قطعه ترانه سرایی و مجید اصلاحی با ۴قطعه , حسین کاشانیان ۵ قطعه , میلاد ترابی ۲قطعه تنظیم را به عهده داشتند همچنین ایمان حجت مسترینگ تنظیمات امیر حسین کاشانیان را به انجام رساند.
شهرام شکوهی در پاسخ به پرسش خبرنگار رسانه هنری و فرهنگی گانجاموزیک مبنی بر اینکه “آلبوم مدارا به دور از حواشی دوستان و اهالی موسیقی حرفهای دل شهرام را به مخاطب مردمی ارایه کرد لاجرم بر دل نشست اما پس از انتقادات این اهالی از آلبوم کولی عشق لاجرم سبک آلبوم تا نفس هست تغییر و با تفکر راضی نمودن اهالی موسیقی ساخته شد ” گفت :فضا عوض نشده و قطعاتی شبیه مدارا در این آلبوم وجود دارد اما اگر سبک مدارا را کامل ادامه میدادم متهم به تکرار میشدم اگر سبک را عوض میکردم متهم به عدم توجه به مخاطب عام میشدم به هرحال تلاش لازم برای یک آلبوم قابل دفاع را انجام دادم . خواننده ی تا نفس هست افزود دلیل شاخص شدن و توی چشم بودن مدارا به مثابه حضور یک اتومبیل قرمز بین چندین خودروی سفید بود که بسیار دیده شد اما در زمان ارایه آلبوم سوم برای خودروی قرمز شدن شرایط سخت تر ازقبل شده و بسیاری از همکاران جدید و گروه ها سبک تلفیقی او را در پیش گرفتند .علی بحرینی در ادامه ی توضیحات شکوهی عنوان نمود وقتی آلبوم موفق خواننده ای دوباره در آلبوم جدید تکرار شود بجای تشویق و استقبال , متهم شناخته شده و رانده میشود . کدام خواننده توانسته موفقیت خود را دوباره تکرار کند؟هر آلبومی که عرضه میشود منتقدین بدنبال کوبیدن خواننده هستند و تشویقی در کار نیست چون زحمتهای قبل از تهیه آلبوم را ندیده اند.
محمدرضاخانزاده در این خصوص عنوان کرد : به نظر من رنگ کار باید عوض شود مردم هم انتظار دارند که تکرار صورت نگیرد وگرنه استقبال از کارهای جدید ممکن نخواهد بود .
مراسم رونمایی با عکس و امضای شهرام شکوهی برای هواداران و خبرنگاران پایان یافت.

تمامی عکس ها توسط عکاس اختصاصی سایت ” امیر حسن کی نژاد ” تهیه شده است

آهنگ نفس نفس از آرون افشار | دلشوره نگیری یه وقت نفس نفس کنارتم
باکس دانلود

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز